+38 050 750 99 33

 

10:00 - 22:00

Години роботи Пн-Пт

+38 050 750 99 33

 

Замовити дзвінок
укр

+38 050 750 99 33

 

Реєстрація права власності на нерухомість




Отримати консультацію експерта 

Замовити

Реєстрація права власності на нерухомість, із внесенням об'єкта нерухомості до Єдиного Державного Реєстру є фінальною, заключною частиною реєстрації права власності (оренди) на нерухоме майно. Лише після цього процесу, який чітко регулюється законодавством, ви маєте право розпоряджатися своїм будинком, квартирою, ділянкою, нежитловими приміщеннями, а саме можете їх купити/продати, подарувати, внести до статутного капіталу, взяти під них кредит, отримати компенсацію внаслідок руйнувань, спричинених війною.

 

Реєстрація права власності для отримання компенсації

Унаслідок військових руйнувань сьогодні десятки тисяч людей по всій Україні потребують отримання компенсації за зруйноване житло. Але заковика полягає в тому, що стати в чергу на отримання компенсації можливо тільки якщо ваша нерухомість була зареєстрована (внесена до електронного реєстру речових прав на нерухоме майно). В іншому разі отримати компенсацію буде не можливо, оскільки незареєстрована нерухомість для держави де-юре не існує. 
До такої нерухомості належать житлові, садові (дачні) будинки, квартири, промислові підприємства, складські приміщення тощо.
Тому вкрай важливо пройти процедуру реєстрації нерухомості, щоб мати можливість отримати компенсацію за руйнування від держави

Порядок реєстрації права власності на нерухомість

Реєстрація права власності проходить шляхом внесення даних на основі правовстановлюючих документів (договір купівлі – продажу, рішення органів державної влади і місцевого самоврядування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину) в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно. Суб’єктами реєстрації є виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, нотаріуси, а також у випадках встановлених законом – державні і приватні виконавці.

Сам по собі Державний реєстр речових прав – це єдина державна інформаційна система, що призначена для обробки, збереження і надання даних про зареєстровані речові права на нерухомість, а також їх обтяжень. 

Державний реєстр речових прав містить інформацію:

  • Про об’єкт нерухомості (адреса, площа, кадастровий номер – для земельної ділянки та ін.);
  • Про право власності (державна, комунальна, приватна) і про власника;
  • Про інші речові права (оренда, сервітути, емфітевзис та ін.);
  • Інформацію про наявні обтяження (арешт майна, податкова застава).

Державна реєстрація проводиться в строк, що не повинен перевищувати 5 днів. Після чого уповноважений суб’єкт видає власнику Витяг із Реєстру в електронному, і за бажанням власника – в паперовій формі. На витязі має бути підпис і печатка уповноваженого суб’єкта, який проводив реєстрацію. Електронна і паперова форми Витягу мають однакову юридичну силу.

Процес реєстрації права власності

На перший погляд порядок державної реєстрації може здатись легким, однак не варто забувати про необхідність підтвердження наявності Вашого права на нерухоме майно. Це свого роду документи, отримання яких може бути можливим лише при зверненні до органів виконавчої влади або до органів місцевого самоврядування, судів тощо. Такі документи підлягають ретельній перевірці, і найменша їх невідповідність вимогам законодавства може бути підставою для відмови в державній реєстрації.


Окрім вищезазначеного, причинами відмови можуть бути: подача заяви особою, яка не має відповідних повноважень, наявність в Реєстрі зареєстрованих прав на даний об’єкт нерухомості, наявність зареєстрованих обтяжень на дане нерухоме майно, а також багато інших. Однак, не є рідкістю неправомірні відмови в реєстрації права власності. В такому випадку, не варто забувати про можливість оскарження такої відмови в судовому порядку.

Не є виключенням випадки внесення неправильних даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно, що призводить до необхідності повторно звертатися до суб’єкта реєстрації із заявою про внесення змін.

Також варто відмітити, що судове рішення, винесене стосовно об’єкта нерухомості, може стати підставою для скасування державної реєстрації речових прав.

В розглянутих ситуаціях є очевидним той факт, що кваліфіковану юридичну допомогу не оминути, особливо, якщо йде мова про терміновість і важливість реєстрації нерухомого майна з метою подальшого розпорядження або відчуження.

В наших силах допомогти Вам:

  • Зібрати необхідний пакет документів для реєстрації права власності і попередньо перевірити їх на відповідність вимогам закону;
  • Звернутись до суб’єкта реєстрації із заявою і необхідними документами;
  • Проконтролювати проведення реєстрації в законні строки і правильно внести дані про Ваше право власності на нерухоме майно;
  • Отримати Витяг із Державного реєстру речових прав;
  • Оскаржити дії суб’єкта реєстрації, у випадку необхідності.

З нами реєстрація власності пройде для Вас швидко і з гарантованим результатом.


Коментарі
Додати коментар
* Поля обов'язкові для заповнення


До цієї сторінки немає коментарів

Поширені запитання

Замовити консультацію Залиште номер телефону і ми Вам передзвонимо

МИ ЗНАХОДИМОСЬ ЗА АДРЕСОЮ:

м Харків, пл.Конституції 1, Палац Праці, 8-й під'їзд, 5 поверх, офіс 85-01

скасувати