+38 050 750 99 33

 

10:00 - 19:00

Години роботи Пн-Пт

+38 050 750 99 33

 

укр

+38 050 750 99 33

 

Реєстрація права власності на нерухомість




Отримати консультацію експерта 

Замовити

– Маєте намір придбати нерухомість у власність?

– Стурбовані законністю укладення угоди?

– Хочете знати який порядок оформлення права власності?

Постараємось допомогти Вам розібратись в порядку реєстрації права власності на нерухоме майно, оскільки відповідно до чинного законодавства, саме реєстрація права власності на нерухоме майно є одним із ключових і завершальних етапів оформлення права власності на квартиру, будинок, гараж, інші житлові або нежитлові об’єкти, невіддільні від земельних ділянок. По суті, державна реєстрація 

права на нерухомість є нічим іншим як офіційним визнанням і підтвердженням факту придбання, зміни і припинення права власності та інших речових прав на нерухомість.

Таким чином, державна реєстрація прав на нерухомість – це не формальність, а фактичні вимоги, без яких подальше володіння, користування і розпорядження об’єктом нерухомості на законній основі буде неможливим.

Порядок реєстрації права власності на нерухомість

Реєстрація права власності проходить шляхом внесення даних на основі правовстановлюючих документів (договір купівлі – продажу, рішення органів державної влади і місцевого самоврядування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину) в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно. Суб’єктами реєстрації є виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, нотаріуси, а також у випадках встановлених законом – державні і приватні виконавці.

Сам по собі Державний реєстр речових прав – це єдина державна інформаційна система, що призначена для обробки, збереження і надання даних про зареєстровані речові права на нерухомість, а також їх обтяжень. 

Державний реєстр речових прав містить інформацію:

  • Про об’єкт нерухомості (адреса, площа, кадастровий номер – для земельної ділянки та ін.);
  • Про право власності (державна, комунальна, приватна) і про власника;
  • Про інші речові права (оренда, сервітути, емфітевзис та ін.);
  • Інформацію про наявні обтяження (арешт майна, податкова застава).

Державна реєстрація проводиться в строк, що не повинен перевищувати 5 днів. Після чого уповноважений суб’єкт видає власнику Витяг із Реєстру в електронному, і за бажанням власника – в паперовій формі. На витязі має бути підпис і печатка уповноваженого суб’єкта, який проводив реєстрацію. Електронна і паперова форми Витягу мають однакову юридичну силу.

Процес реєстрації права власності

На перший погляд порядок державної реєстрації може здатись легким, однак не варто забувати про необхідність підтвердження наявності Вашого права на нерухоме майно. Це свого роду документи, отримання яких може бути можливим лише при зверненні до органів виконавчої влади або до органів місцевого самоврядування, судів тощо. Такі документи підлягають ретельній перевірці, і найменша їх невідповідність вимогам законодавства може бути підставою для відмови в державній реєстрації.
Окрім вищезазначеного, причинами відмови можуть бути: подача заяви особою, яка не має відповідних повноважень, наявність в Реєстрі зареєстрованих прав на даний об’єкт нерухомості, наявність зареєстрованих обтяжень на дане нерухоме майно, а також багато інших. Однак, не є рідкістю неправомірні відмови в реєстрації права власності. В такому випадку, не варто забувати про можливість оскарження такої відмови в судовому порядку.

Не є виключенням випадки внесення неправильних даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно, що призводить до необхідності повторно звертатися до суб’єкта реєстрації із заявою про внесення змін.

Також варто відмітити, що судове рішення, винесене стосовно об’єкта нерухомості, може стати підставою для скасування державної реєстрації речових прав.

В розглянутих ситуаціях є очевидним той факт, що кваліфіковану юридичну допомогу не оминути, особливо, якщо йде мова про терміновість і важливість реєстрації нерухомого майна з метою подальшого розпорядження або відчуження.

В наших силах допомогти Вам:

  • Зібрати необхідний пакет документів для реєстрації права власності і попередньо перевірити їх на відповідність вимогам закону;
  • Звернутись до суб’єкта реєстрації із заявою і необхідними документами;
  • Проконтролювати проведення реєстрації в законні строки і правильно внести дані про Ваше право власності на нерухоме майно;
  • Отримати Витяг із Державного реєстру речових прав;
  • Оскаржити дії суб’єкта реєстрації, у випадку необхідності.

З нами реєстрація власності пройде для Вас непомітно і з гарантованим результатом.


Коментарі
Додати коментар
* Поля обов'язкові для заповнення


До цієї сторінки немає коментарів

МИ ЗНАХОДИМОСЬ ЗА АДРЕСОЮ:

м Харків, пл.Конституції 1, Палац Праці, 8-й під'їзд, 5 поверх,
офіс 85-01