Для чого потрібна оцінка нерухомого майна?
Оцінка майна в Харкові та Харківській області являє собою роботу, пов'язану зі встановленням ринкової ціни на будь-який тип нерухомості. Так, процедура оцінки майна та її вартість залежить як від мети проведення, так і від типу майна. Найчастіше експертну оцінку нерухомості проводять для:
- Оформлення договорів дарування, купівлі-продажу, міни;
- Оформлення спадщини;
- Пред'явлення судовим органам;
- При розрахунку орендної плати;
- Для цілей податкового та бухгалтерського обліку.
Як замовити оцінку майна?
Компанія ZEMEXPERT здійснює оцінку всіх типів майна на території Харкова та Харківської області. Порядок проведення експертної оцінки будується наступним чином:
- Збір копій документів на оцінювану нерухомість;
- Уточнення мети проведення експертизи;
- Проведення попередньої оцінки та її узгодження із замовником;
- Складання звіту про виконану роботу відповідно до всіх вимог законодавства України.
Також важливо зазначити, що звіт про експертну оцінку нерухомості дійсний протягом півроку з моменту його складання.
Перелік документів, які надає замовник
Для проведення експертизи замовник надає:
- Копії правовстановлюючих документів на майно;
- Копії всіх сторінок паспорта та ІПН;
- У разі оцінки з метою оформлення спадщини додатково будуть потрібні свідоцтво про смерть власника і документ, що засвідчує спорідненість двох сторін.
Терміни та вартість
Вартість експертизи та строки її проведення залежать, насамперед, від виду майна та його місця розташування. Терміни проведення експертної оцінки 1-2 робочих дні.
Підсумок, який отримує замовник
Звернувшись до компанії ZEMEXPERT, кожен замовник отримує:
- Безкоштовну консультацію;
- Доступні ціни;
- Рішення поставленого завдання в найкоротші терміни;
- Докладний звіт, складений сертифікованим експертом.