+38 050 750 99 33

 

10:00 - 22:00

Години роботи Пн-Пт

+38 050 750 99 33

 

Замовити дзвінок
укр

+38 050 750 99 33

 

Декларація про введення об’єкта в експлуатацію (введення будинку в експлуатацію)




Отримати консультацію експерта 

Замовити

Введення об’єкта нерухомості в експлуатацію є завершальним етапом будівництва та реконструкції будівель. Нерухомість може використовуватись за призначенням тільки після отримання декларації про введення об’єкта в експлуатацію.

Даний документ свідчить про реєстрацію новобудови в реєстрі Державної архітектурно – будівельної інспеції, і є основним для реєстрації права власності на новий об’єкт нерухомості.

У якому випадку необхідна дана процедура?

Згідно із чинним законодавством використання самовільно зведених будівель не введених в експлуатацію є незаконним. 

До тих пір, доки будівлю не буде введено в експлуатацію, для всіх державних органів: податкової, реєстраційної, комунальної служб – дана будівля не існує. А з тим, що не існує не можна вчиняти ніяких правових дій.

Тільки після отримання декларації про готовність об’єкта до експлуатації і реєстрації права власності, власник нерухомості може вчиняти різні правові дії зі своєю нерухомістю, такі як:

  • Укладення договорів купівлі – продажу, міни, дарування;
  • Укладення договорів оренди і суборенди;
  • Внесення будівлі у статутний капітал;
  • Прийняття спадщини;
  • Використання власності як застави для отримання кредиту та інші правові дії.

Окрім вищеназваного, без введення будівлі в експлуатацію Ви не зможете приєднатись до інженерних мереж: систем електро-, газо-, водопостачання і водовідведення.

За порушення порядку реєстрації нерухомості і облаштування приміщень і будівель не введених в експлуатацію державою передбачено штрафи і розмірі 18 – 19 мінімальних заробітних плат (від 67000 до 335000 грн.). 

Після прочитаного не важко погодитись, що найбільш правильним і дешевим варіантом буде поетапне та своєчасне отримання всіх документів на будівництво: будівельний паспорт, дозвіл на виконання будівельних робіт і декларація про готовність об’єкта до експлуатації).

Отримання декларації про введення об’єкта в експлуатацію в Харкові та області

Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації в ДАБІ необхідна тільки для об’єктів з незначними наслідками (СС1).  Для об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, а також комплексів (будов), до складу яких входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), здійснюється на підставі сертифіката про прийняття об'єкта в експлуатацію. 

Компанія ZEMEXPERT надає консультацію і допомогу в отриманні декларації про готовність об’єкта до експлуатації, а також інших дозвільних документів на будівництво (будівельний паспорт, технічний паспорт та інші).

Девіз нашої команди – клієнт понад усе.

Для нас не існує типових завдань. Кожен клієнт, який звернувся до нас отримує:

  • Безкоштовну, і головне кваліфіковану консультацію;
  • Приємні ціни;
  • Позитивний результат в чітко встановлені строки.

ZEMEXPERT – Ваш надійний юридичний помічник!


Коментарі
Додати коментар
* Поля обов'язкові для заповнення


До цієї сторінки немає коментарів

Поширені запитання

Що таке введення будинку в експлуатацію?

Це передбачена законом процедура, на підставі якої реєструється право власності на збудований будинок.

 

Тільки після введення будинку в експлуатацію Ви можете розпоряджатися своїм майном, а саме:

 

- продавати;

- дарувати;

- передавати у спадок;

- вносити до статутного капіталу;

- вносити як заставне майно тощо.

 

Також важливо зазначити, що тільки після введення будинку в експлуатацію власник нерухомості має право стати в чергу на отримання компенсації за зруйноване війною житло.

Скільки коштує ввести будинок в експлуатацію?

Вартість введення будинку в експлуатацію залежить від багатьох чинників, таких як:

 

- місце розташування ділянки та її площа;

- площа будинку (м2);

- поверховість будинку;

- категорія складності об'єкта будівництва;

- наявність обмежень забудови;

- наявність будівельного паспорта та інших дозвільних документів.

 

Для прорахунку вартості введення будинку в експлуатацію (узаконення самобуду), залиште заявку на сайті. Наші юристи зв'яжуться з Вами, вивчать документи і підготують правильну дорожню карту для реєстрації вашого будинку. Консультація безкоштовна!

Що буде якщо не вводити будинок в експлуатацію?

Не введений в експлуатацію будинок для держави Де-Юре не існує!

 

Такий будинок неможливо купити, продати, подарувати, передати (вступити) у спадок. Також якщо узаконений будинок зруйновано внаслідок бойових дій, на нього неможливо отримати компенсацію від держави.

 

Тому вкрай важливо, щоб ваша нерухомість була зареєстрована в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Порядок ввода дома в эксплуатацию

Порядок введення приватного будинку в експлуатацію:

 

1. Проведення технічної інвентаризації (Технічний Паспорт БТІ);

2. Отримання декларації про готовність об'єкта до експлуатації:

3. Реєстрація права власності.

 

Процедура введення будинку в експлуатацію, а також пакет документів може різнитися залежно від року побудови будинку, його площі та категорії складності об'єкта будівництва.

Які документи потрібні для введення приватного будинку в експлуатацію?

Пакет документів для введення в експулатацію приватного будинку:

 

- Копія правовстановлюючих документів на землю;
- Копія паспорта та ідентифікаційного номера власника землі;
- Повідомлення про початок будівництва будинку;
- Технічний паспорт на будинок.

Як узаконити вже побудований будинок?

Існує кілька процедур реєстрації побудованих будинків, для кожної з яких необхідний свій пакет документів і передбачений законом порядок

 

1. Реєстрація будинку побудованого до 08.08.1992 року;

2. Реєстрація будинку збудованого в період з 08.08.1992 по 09.04.2015 рік;

3. Реєстрація будинку побудованого після 2015 року.

 

Для того, щоб зрозуміти, за якою процедурою узаконювати Ваш об'єкт, необхідно вивчити документи і розібратися, за якою процедурою буде правильно проводити узаконення будинку. Ви можете залишити свою заявку на нашому сайті, ми вивчимо документи і підготуємо правильну дорожню карту для введення в експлуатацію Вашого об'єкта нерухомості.

 

Консультація безкоштовно!

Замовити консультацію Залиште номер телефону і ми Вам передзвонимо

МИ ЗНАХОДИМОСЬ ЗА АДРЕСОЮ:

м Харків, пл.Конституції 1, Палац Праці, 8-й під'їзд, 5 поверх, офіс 85-01

скасувати