+38 050 750 99 33

 

10:00 - 22:00

Години роботи Пн-Пт

+38 050 750 99 33

 

Замовити дзвінок
укр

+38 050 750 99 33

 

Центри надання адміністративних послуг

Адміністративні послуги - це дії органів місцевого самоврядування та виконавчої влади, спрямовані на те, щоб кожна зацікавлена юридична чи фізична особа могла отримати своєчасну допомогу у вирішенні певних питань. Вони здійснюються на основі чинного законодавства і передбачають обумовлений порядок їх проведення. Установа, що надає їх у Харкові, називається Центр надання адміністративних послуг. До компетенції цього центру входить забезпечення спрощеного доступу громадян або суб'єктів господарювання безпосередньо до самих послуг.

Що таке ЦНАП?

Основними завданнями організації, що підпорядковується Харківській міській раді, іменованої як "центр надання адмінпослуг" (ЦНАП) є:

  • організація процесу підготовки та забезпечення послуг у короткі терміни та за найменшої кількості звернень до відповідних органів;
  • спрощення процедур, що стосуються самих послуг, що гарантує підвищення якості основної діяльності ЦНАПів;
  • надання необхідної інформації з приводу питань, безпосередньо пов'язаних із функціями Центру;
  • надання можливості взаємодіяти з адміністратором ЦНАПу Харків, з тим, щоб мати доступ до інших органів влади та адміністрації.

Іншими словами, звертаючись до центрів надання адміністративних послуг Харкова, незалежно від того, в якому районі міста живе або працює громадянин, він за будь-яких обставин може розраховувати на кваліфіковану допомогу і своєчасну підтримку з питання, що його цікавить.

Центр обслуговування громадян: основні функції

Робота Центру передбачає два ключові напрями своєї діяльності:

1. Безпосередньо процеси, пов'язані з послугами, якими займаються адміністратори та представники регіональних підрозділів.
2. Організація оформлення та видачі документів-дозволів, що надаються працівниками комунальних підприємств, відповідних органів, іншими організаціями.

Уся робота ЦНАП, пов'язана з документацією, здійснюється за такою схемою:

1. Подача документів до Центру - у процесі чого уповноважений представник перевіряє наявність необхідного переліку паперів. Пакет документації подається фізичною або юридичною особою, з додатком до нього заяви обумовленого типу, потім представник Центру здійснює реєстрацію необхідної документації відповідно до обумовленого порядку.
2. Обробка справи - здійснюється під контролем уповноважених посадових осіб організації, при цьому вони зобов'язані вчасно повідомляти в центр адміністративних послуг про складнощі, якщо терміни розгляду документації не дотримуються, а також про можливі проблеми іншого порядку.
3. Передача зробленої роботи суб'єкту звернення - це повинно відбуватися в терміни, передбачені законодавством. Варто зазначити, що, наприклад, центр адміністративних послуг Харків оформляє потрібний пакет документації в такому ж порядку, як і будь-який інший територіальний орган, і також надсилає його до Центру, про що ставиться відмітка в карті про ведення справи.


Особливості роботи Харківського Центру


Структура установи передбачає чіткий поділ обов'язків співробітників, які відповідають за окремий територіальний підрозділ. Єдиний державний портал адміністративних послуг надає на своїх сторінках точну інформацію про те, за якою адресою і в який час будь-яка людина може звернутися по допомогу або консультацію до представника організації. Тут же є можливість знайти дані про те, на який вид адмінпослуг можуть розраховувати представники бізнесу, а також звичайні громадяни.

Варто зауважити, що центр адміністративних послуг Харкова з метою підвищення якості обслуговування потенційних заявників надає можливість відстежувати в режимі онлайн стан черговості оформлення справ і дозвільних документів.

У разі появи непередбачуваних ситуацій або ж за потреби отримати швидку інформацію кожен відвідувач може поставити запитання в рубриці "Консультації". Тут також є добірка вже готових відповідей на поширені запитання, які дадуть змогу істотно заощадити час користувача.

Співробітники Харківського Центру щиро сподіваються на те, що розв'язання будь-яких проблем дасть змогу зробити його по-справжньому зручною точкою взаємодії громадян і бізнесу з владою. У цьому місці зроблено все, щоб будь-який громадянин дуже швидко і комфортно отримав актуальну консультацію, дозвіл, довідку або інший документ, і найголовніше при цьому - щоб була помітна оперативність і дієвість у роботі.

Відвідати офіційний сайт ЦНАПу
 

МИ ЗНАХОДИМОСЬ ЗА АДРЕСОЮ:

м Харків, пл.Конституції 1, Палац Праці, 8-й під'їзд, 5 поверх, офіс 85-01

скасувати